Home » FAQ

FAQ

1. Wat is de prijs van mijn bestelling?

Per product/artikel staat de prijs vermeld inclusief 21% BTW , exclusief verzendingskosten. De verzendingskosten worden bij het afrekenen aangegeven.

2. Verzendingskosten?

België - Nederland - Luxemburg

> 2kg : BPost Thuisgeleverd: 5,00€ - BPost Afhaalpunt: 4,00€
> 5kg : BPost Thuisgeleverd: 6,00€ - BPost Afhaalpunt: 4,00€

België, Nederland en Luxemburg GRATIS vanaf 150€

Frankrijk 11,00 EUR

Duitsland 9,00 EUR

Verenigd Koninkrijk 14,00 EUR

Andere landen op aanvraag. 

Voor online bonnen gelden uiteraard geen verzendingskosten.

3. Hoe kan ik betalen?

Coziness draagt veilig betalen hoog in het vaandel. Wij werken dan ook samen met OGONE die u veilig doorheen het online betalen loodst. Je vult je gegevens in, kiest het betaalmiddel en er wordt verbinding gemaakt met het betaalsysteem OGONE. Je kan betalen met Maestro, Bancontact,Visa, Mastercard, Ideal of via overschrijving (je bestelling wordt verstuurd nadat wij je betaling per overschrijving goed ontvangen hebben of kan worden afgehaald zodra het volledige bedrag op onze rekening staat).

4. Wat als mijn online betaling mislukt?

Soms gebeurt het dat de online betaling niet lukt of bleek je toch je kaart niet bij de hand te hebben. Geen nood, je kan dan alsnog je betaling overschrijven. Dit zijn de gegevens   IBAN: BE53 1430 9055 4453 en BIC  GEBABEBB . Vermeld bij de betaling steeds je naam en ordernummer.

5. Krijg ik een orderbevestiging van mijn bestelling?

Ja, zodra de bestelling is bevestigd en de betaling via OGONE goed ontvangen is, krijg je per mail een orderbevestiging. Ook bij betaling per overschrijving of bij betaling bij afhaling krijg je per mail een orderbevestiging. Hierop krijg je een overzicht van de bestelde producten, hoeveelheid, de prijs, de betalingswijze en het leveringsadres.

6. Hoe weet ik wanneer mijn bestelling verzonden wordt?

Je krijgt steeds een bevestigingsmail, ook indien ikzelf het pakket verstuur.

7. Hoe betaal ik als ik mijn bestelling kom afhalen?

Als je je bestelling zelf wil afhalen of wil komen kijken, dan ben je steeds welkom na afspraak. Je betaling gebeurt dan cash.

8. Hoelang wordt een bestelling gereserveerd?

Elke bestelling wordt 8 dagen voor je gereserveerd. Als de betaling dan nog niet binnen is, gaan de stukken automatisch terug in stock.

9. Wat als een product niet op voorraad is?

Op elke productpagina kan je zien of het product beschikbaar is. De meeste van onze producten hebben we in voorraad en kunnen we onmiddellijk verzenden. Is onze voorraad tijdelijk uitgeput, dan kunnen we je per e-mail laten weten wanneer je het opnieuw kan bestellen. Sommige produkten kunnen tijdelijk een iets langere levertermijn hebben, uiteraard staat dit dan duidelijk bij het betreffende produkt vermeld.

 10. Bedrijven: hoe vraag ik een factuur?

Het is ook steeds mogelijk om als bedrijf een factuur aan te vragen. Stuur gewoon een mailtje naar info@coziness.be en de factuur zal opgemaakt en verzonden worden.

11. Waarom moet ik mij eerst registreren?

Als je voor de eerste keer een bestelling ingeeft, vragen we je persoonlijke gegevens zodat we je bestelling aan de juiste persoon en op het juiste adres kunnen leveren. Bij elke volgende bestelling die je plaatst is het voldoende om je e-mailadres en wachtwoord op te geven. Je kan deze uiteraard steeds aanpassen. Je kan steeds een persoonlijk dossier/account aanmaken of in te loggen met de gegevens die je hebt opgegeven.

12. Wat als ik mijn wachtwoord vergeten ben?

Indien je je wachtwoord vergeten bent, kan je bij het afrekenen klikken op ‘wachtwoord vergeten’, je krijgt dan van ons direct een mailtje met nieuw wachtwoord.

13. Stel dat er iets mis is met mijn bestelling?

Als je bij de levering opmerkt dat de goederen beschadigd zijn, neem dan zo snel mogelijk contact op met ons (graag binnen de 24 uur). Dit kan op het telefoonnummer +32 (0) 495 79 59 31 op werkdagen of per mail info@coziness.be. We zoeken dan samen een oplossing. Eerst moet het product geretourneerd worden naar Coziness, Frankrijkstraat, 15/101 9290 Berlare, België. Artikelen die geretourneerd worden moeten steeds in de originele verpakking (= beveiligingsverpakking niet beschadigd) aan ons bezorgd worden. Retourkosten zullen wij in geval van beschadiging van de goederen ten onzen laste nemen.

14. Kan ik een geschenk laten maken?

Een leuk cadeautje? Geen probleem. Van elk product maken we een geschenk. Noteer dit bij ‘opmerkingen’. Als je nog een persoonlijke boodschap wil nalaten, kan dat. Wij stoppen er een leuk kaartje bij!

15. Wat als ik niet thuis ben op de dag van de verwachte levering?

Niet erg, je kan perfect je bestelling bij de buren of op je werk laten leveren! Pas het leveringsadres aan! Als je toch niet in staat was het pakketje aan te nemen, laat Bpost een briefje achter en kan je een nieuwe aanbieding vragen of het pakketje ophalen in een nabijgelegen postkantoor of afhaal postpunt.

16. Wanneer komt mijn bestelling aan?

Wij verzenden bestellingen, indien mogelijk, de dag zelf (betaling met OGONE) en anders van zodra je betaling binnen is. Uiteraard hebben wij niet in de hand hoelang je pakket dan nog onderweg is, maar ervaring leert ons dat een pakketje gewoonlijk binnen 2 werkdagen bij je aankomt voor bestellingen in België. Voor de ons omringende landen spreken we over 2 à 5 werkdagen.

 17. Kan ik een cadeaubon schenken?

Cadeaubonnen worden per post verstuurd naar jou of naar de gelukkige. Je kan voor de waarde van de bon kiezen uit 2 verschillende mogelijkheden en die ook onderling combineren. je kan dus meerdere cadeaubonnen tegelijkertijd aankopen. Het bedrag van de bon moet immers in 1 keer gebruikt worden. Onlinebonnen komen de dag zelf nog naar je toe en hiervoor betaal je, uiteraard, geen verzendingskosten. Wil je graag dat wij de bon opsturen? Geen probleem: wij maken er een mooi geschenkje van en versturen hem ook onmiddellijk naar de gelukkige, als je dat wenst!

18. Hoe je cadeaubon spenderen?

Vul de code van de cadeaubon in in het speciale vakje ‘kortingscode’ dat je terugvindt bij het betaalscherm. Het is niet mogelijk om een bedrag te spenderen dat minder bedraagt dan het bedrag op je cadeaubon. Meer uiteraard wel. Je kan geen kortingen cumuleren.

 19. Wat als het product niet voldoet aan mijn wensen?

Voldoet het product niet aan je verwachtingen, dan contacteer je ons binnen 24 uur na ontvangst van je pakket. Let op: niet aangemelde retourzendingen zullen niet aanvaard worden! Het product moet binnen de 14 kalenderdagen terug in ons bezit zijn en kan dan geruild worden ofwel wordt je geld teruggestort. Vermeld ook steeds duidelijk je ordernummer en je rekeningnummer voor de eventuele terugbetaling. Het betaalde bedrag zal teruggestort worden op je bankrekening zodra het product terug in ons bezit is. Producten kunnen enkel teruggestuurd worden in perfecte, originele, onbeschadigde en ongebruikte staat, nog steeds voorzien van de beveiligingssticker/strip in de originele verpakking. De kosten van retourneren zijn in dit geval ten laste van de koper.

20. Nog vragen?

T. +32495795931

E. info@coziness.be

Ik probeer zo snel mogelijk je vraag te beantwoorden.

Catherine 

Design by Crivex | Powered by Lightspeed